torsdag 8. mars 2012

spisestuen


SPISESTUEN

FOR EN STUND TILBAKE HADDE JEG ETT INNLEGG MED INSPIRASJONSBILDER DER JEG VISTE EN SPISESTUE JEG FALT HELT PLADASK FOR,
OG NÅ...JADDA

IKKE HEEEELT FERDIG MEN DET BEGYNNER Å TA FORM :)

HER ER DET BILDE JEG FALT FOR:
NYDELIG !....ikkesant :)

OG HER HAR JEG LAGET MIN EGEN VRI
altså må påpeke att jeg har her fått god hjelp av min kjære mann (snille mannen min )
SOM SAKT HAR DERE SIKKERT FÅTT MED DERE AT JEG DRIVER EN NETTBUTIKK OG REDESIGNER/DESIGNER MØBLER OG INTERIØR.
TIDEN DERIMOT ER IKKE ALTID PÅ MIN SIDE DA DET TIL TIDER ER UTROLIG MYE Å GJØRE (har fått gooood hjelp av en god veninde nå da :))
MEN MÅ JO BARE FORTELLE NOE LITT ARTIG hi hi
- det var slik att jeg hadde fått tak i bordplate men manglet ben, og mannen lovte å lage bena for meg.
det gikk vel og lenge, men når jeg begynte med å si at - om ikke jeg får ben til bordet mitt snart, så ommøbiliserer jeg hele stuen og flytter tv`n, og hi hi vipps der var bena på plass he he he ;)
SLIPE, MALE, BEISE OG OVERLAKKE ER I DERIMOT MIN JOBB HER.
SPEILET PÅ VEGGEN ER LAGET I MEGET GAMMELT MATERIEL SOM BLE SAGET TIL PÅ DEN GAMLE SAGA AV BESTEFAREN TIL MIN MANN FOR MANGE MANGE ÅR SIDEN OG SOM I DAG BLE TIL EN GROV FLOTT SPEILRAMME.
SÅ LANGT SÅ BRA.......men nå må jeg få laget en grov lang benk til å ha forran, og tid den kommer....tja, kan jo prøve meg med å si att jeg skal male soverommet rosa ho ho ho lol ;)))
i verste fall lager jeg den selv, men det var denne tiden da hmmm ;) så det kan nok drøye en god stund ser det ut til i følge oppdragsboka he he.

ØNSKER ALLE EN NYDELIG DAG, OG FORHÅPENTLIGVIS TITTER SOLEN FREM SNART IGJEN =)

1 kommentar:

  1. Som tatt ut fra et interiørblad, helt fantastisk flott :) :)

    SvarSlett

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...