tirsdag 29. mai 2012

Det lille vinduet


Ja da var det bare en liten justering på le veggen i hagestuen =)

Hadde ett slikt søtt gammelt vindu som bare måtte få plass ett sted og hvorfor ikke i havestuen.

Her kommer før og etter bilder:

slik så altså veggen ut før vinduet !
(og ja, hvis noen lurer så er kjøpmannsdisken den som var på kjøkkenet en liten stund ;))
og vipps, så var det hull i veggen !
Og her er vinduet i, malt og sjekket opp !
slik ble det altså, mysigt syntes jeg det ble =))
dette er da bilder tatt meget sent på kvelden så gleder meg til solen titter frem å se det i lyset .
er også snart ferdig med resten av hagestuen, så da håper jeg på en lang og varm sommer i år =)
Tudelu så lenge, 
og
Carpe Diem

9 kommentarer:

  1. Sååå stemningsfult og fint i hagestuen! Ble kjempekoselig med det lille vinduet :)

    Nyt sommeren,
    klem Jatte!:)

    SvarSlett
  2. Så utolig fint da!
    Gjorde seg virkelig med det vinduet.
    Og selvfølgelig dekoreringen :-)
    Her ville hvertfall jeg kost meg ja
    Klem

    SvarSlett
  3. utrolig at et et vindu skal gjøre så forskjell.....det ble bare så fint!
    du har den fineste utestuen jeg har sett....så flott pyntet :-)

    klem tone

    SvarSlett
  4. Så fint det ble ,skikkelig koselig hagestue du har. Så innlegget i Norsk Ukeblad med deg, artig å få være med på sånt.
    Ha en fin dag,her skinner solen og blå himmel

    Klem Anita

    SvarSlett
  5. ÅÅÅÅÅ - kor fantastisk fint det vart :)))
    Drøyme om å få male huset lyst,
    for ting vise så mykje bedre igjen då -
    og ein kan variere meir enn når huset er raudt :)
    Men tvilar eg får mannen i huset med på det ;)

    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott levegg. Utrolig stemningsfullt og fint. Skikkelig misunnelig. :)

    SvarSlett
  7. Så lekkert det ble - mye koseligere! :)

    Det siste de sa på radioen i dag før jeg slo av var at det kom til å bli en laaang og varm sommer i år så vi får bare håpe det stemmer :)

    Birte

    SvarSlett
  8. NYYYDELIG !!
    Så heldig du er som har utestue !!
    Ble jo så vakkert med vinduet og du hat jo virkelig stylet det fantastisk !!
    Du er flink :)
    God st. Hans til deg :)

    SvarSlett
  9. Lækker utestue!!!!!
    Vinduet ble virkelig prikken over i'en!
    Ha en fin tirsdag =)
    Klem Line

    SvarSlett

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...