fredag 21. oktober 2011

NY BOK I SALG NÅ

NY BOK =)
DET ER EN NY BOK I SALG OG DEN ER SKREVET AV TO HELT FANTASTISKE DAMER MED GODT ØYE FOR INTERIØR OG ALT DET KOSELIGE.
BOKEN TAR FOR SEG ALLE MÅNEDER OG ALLE ROM, DEN ER FULL AV GODE IDEER OG DEILIGE OPPSKRIFTER.
og må jo bare få tilføye att jeg har fått den ære av å få lov til å være med i boken med bilder =)




DET ER EN ORDENTLIG KOSEBOK, DER MAN KAN FÅ ET INNBLIKK I LIVET PÅ LANDET, TRADISJONER OG DET KOSELIGE INTERIØRET.


tips: NÅ MOT JUL ER DET JO OGSÅ DEN PERFEKTE GAVE 
link til blogg om boken: LIVET PÅ LANDET

DENNE BOKEN SELGES JO DA FOR Å NEVNE NOEN STEDER:
FRU NIELSEN INTERIØR (nettbutikk min)
DETTE VAR BARE NOEN OG VIL DU SE NÆRMERE PÅ FORHANDLERE LIGGER DET INNE PÅ LISTEN SOM LIGGER I BLOGGEN TILHØRENDE BOKEN, DER ER DET OGSÅ EN KONKURRANSE HVER MND FREM TIL JUL, HVOR MAN KAN VINNE DENNE HERLIGE BOKEN =)
ØNSKER ALLE EN
ALLE TIDERS HERLIGE DAG !

2 kommentarer:

  1. Hei hei det er så mye fint hos deg og jeg koser meg veldig og ser på bildene. Jeg ønsker meg ei Livet på landet bok om du ha den fortsatt . Hilsen S. Myhre

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei =)
      Så ikke komentaren din før nå, men sent svar er bedre en ingen svar, og så må jeg svare her da du ikke la igjen noe mailadr, håper det går bra.
      Tusen takk for så koselig komentar :)
      Har en bok igjen, og om du går inn på link oppe til høyre i denne bloggen til Fru Nielsen Interiør, så finner du boken for salg der =)
      Ønsker deg en nydelig dag,
      klem Heidi

      Slett

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...