lørdag 8. oktober 2011

GAMMELT KART PÅ VEGGEN


KART PÅ VEGGEN!!

Gammle kart kan brukes til så mangt,
jeg kjøpte en gammel bok og inni boken lå ett gammelt slitt kart som jeg har tatt vare på.
Og hvorfor da ikke bare henge det på veggen ??
Det blir jo faktisk en artig dekor på en ellers hvit vegg.

Jeg tok her en stor papp plate og limte kartet på med spraylim så det ble litt mere hold i det, for slike gammle kart bruker å være i kjempetynt slitt papir og kan fort gå i stykker.
så fant jeg en passende pinne med drivvedlook, hyssing og 2 øyekroker.
pusset pinnen og vasket den grundig, skrudde så i to øyekroker og bandt på hyssing.
stift så kartet som er ferdiglimt på papp platen på pinnen og vipps, ett dekorativt kart på veggen =)
Å så i dag må jeg bare nevne en blogg som er stappfull med de herligste kreative innspill:


Ha en fortsatt fin helg =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...