mandag 18. april 2011

endelig

Ja endelig
Det kan vel sies om så mye,
- endelig vår
- endelig kunne "kone"bilen kjøres frem
- endelig begynner jeg å se åpning av den lille butikken
endelig ja.
jippiiiii
I dag var det bare helt skjønt å få høre v8 brommen igjen etter en lang vinter med en annen bil som ikke er like grei til tider, hmmmmm
er jo utrolig pussig dette her da: ny bil av bedre merke (har jeg fått høre da, hver gang jeg klager) kontra en gammel 54 mod amerikansksmidd sådan.
ellemelle.......ingen tviiiiil , tar 54 modellen tvert.
Denne gamle goingen kjøpte jeg og min mann for noen år siden, ikke akkurat no syn da nei, men som de gjørdetselv menneskene vi begge er : ja hva var det vell egentlig å vente med.
Har drevet med mye rart, og lært mye gjennom innstilling og motto:
ingenting er til hinder, bare til utfordring.
Så da lærte jeg for første gang å sy nytt bilinteriør, utrolig artig utfordring, men desverre gikk symaskinen til dundas, he he pytt, pella opp den og jeg, og i dag får jeg så vidt dratt den i gang :)
 Ja og turen i dag mellom alle butikkplanene falt jo selvfølgelig til plantasjen.
mmmmmmm
elsker elsker elsker vår.
Ha en stråååååålende dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...