fredag 25. februar 2011

ÅÅÅÅÅ liker ikke !!!!

- Hva skal vi ha til middag ? -
- Gryterett med deilig salat og brød -
Æsj.....liker ikke.....må vi ha det....
osv osv.
Ja slik lyder det gang på gang.
MÅ vel gå ann å spise annet en piza, taco og pannekaker her i huset ....eller?
Ja bare vi får det vi liker, kommer det fra de to guttene på 13 og 10 år som nå er i en utrooooolig liker ikke skall ikke ha middags alder.
Hmmmmmmmm

Det er greit det !!!!!!!!!!!
Fra og med i dag har de fått den ære av å lage middag en gang i uken
(selvfølgelig med ett lite skråblikk fra mor i hus da )
Må nok regne med litt forhandlinger, men det hører med.

Ut i fra det standpunkt som nå er lagt til rette har jeg gjort en liten forandring på kjøkken.
Malte veggen ved benken i sort tavlemaling og hang opp oppskrift på pannekager
 (joda pannekaGer med G, hi hi gammel oppskrift fra min danske mormor)
Ellers kan jeg hjelpe til med nå å kunne skrive med kritt på veggen hvis det er noe de lurer på av oppskrifter osv.

Så for å lune opp det svarte på veggen laget jeg meg krydderhylle av en gammel kasse, gjorde inntrykket litt mildere i forhold til hvit og svart.
Men nå gjenstår det bare å se da om de to knottene klarer å fikse til en middag uten
Vræl skrik isj uff æsj. :)

Ha en hærlig helg :)

klem klem Heidi :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...