torsdag 5. april 2012

en liten ufrivillig pause =)


JA DET ER PÅSKE
OG JA EN BURDE SLAPPE AV
OG JA DET ER HELT NORMALT.
MEN
så har jeg vel heller aldri sagt jeg er helt normal he he,
er jo av den type med lopper i blodet og slappe av for meg er å få lov til å drive med det kreative.

MEN HER ER DET ALTSÅ DET RARE MED DET, FOR DET FØRSTE HVET JEG ATT JEG BØR TA DET BITTELITTEGRAN MED RO SÅNN HELT HELSEMESSIG, MEN I DAG TIDLIG ETTER Å HA PUSSET ETT PAR MØBLER OG GRUNNET /SPRØYTELAKKET DE GIKK SIKKRINGEN.
HØ???????
SKJEDDE NÅ DA ????
JODA,
HAR 2 SLIKE STORE KOMPRESSORER SOM DRAR ALT LUFFTVERKTØY OG B.L.A. LAKKSPRØYTA,
MEN NÅ SA DET BARE STOPP
Det vil si, den ene kompressoren atter en gang gikk i stå, og denne gangen helt kaputt.
Nå er det rigtig nokk påske og alt er stengt så ny motor får jeg ikke kjøpt akkurat nå, men snille snille mannen min fikkset det slik att jeg i allefall kan bruke den ene da, men den gir ikke like mye lufttrykk og ting tar mye lengre tid ÆSJ ÆSJ OG TRIPPEL ÆSJ !!

JA, da var det vel bare å nyte påsken litt da,
men "HWAT TO DOO ??"
he he
sef:
omøbelisere stue ?? he he
Neida, er ikke helt gal i hodet ennå, men litt kan jeg justere på da :)))
Ønsker alle en fremdeles nydelig påske 8)



2 kommentarer:

  1. Hei Heidi :)
    Huff da, slikt skjer - men nå kan du kanskje nyte litt rolige dager, hihi... Vet ikke med deg, men jeg har alltid et eller annet jeg holder på med, så ting hoper seg litt opp - men når jeg først setter meg ned for å lese en bok eller noe så skal jeg si deg at der sitter jeg godt, og lenge :)) Mange flotte innlegg nedover her siden jeg tittet innom sist ღ ... har kost meg en stund nå, masse flott inspirasjon... Håper du finner noe å kose deg med, og så ønsker jeg deg en fortsatt riktig god påske ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei! Du skal IKKE og jeg gjentar IKKE ha dårlig samvittighet!!!! SERR, som gutta her i huset ville sagt! Jeg er bare så irriterende skrudd sammen på ting når jeg virkelig ønsker noe! Så hadde håpet på noen tips om jeg la ut på bloggen! Nå skal du ta dagene med ro og gjøre lystbetonte ting. Og snubler du over noe, så vet du hvor du finner meg! Klem C

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails