onsdag 22. juni 2011

stuen igjen ? åjoda !


STUEN IGJENN ? Å JODA !
Det er nå slik att noen innfall faller tilbake på en, jeg satt og hadde 1 time uten noe på agendaen, satt med kameraet forran meg og vipps der tok jeg noen bilder av vitrinesjenken, hmmm .......hvis jeg nå legger det på finn.no og det blir solgt.....ja...da må jeg gjøre om i stuen, tenkte det kanskje tok en stund til jeg nå da.
Ha ha ha ha og dobbelt ha, telefon og mail gikk varm, og skapet......ja det ble hentet samme kveld hmmm, hva nå ??
Inn i tenkebokksen og frem med malekoster det bar.
Jeg hadde malt denne ene veggen i en selvblandet farge og hadde ikke mer igjenn, i tilleg hadde jeg skrevet tekst rett på vegg, så....da måtte jeg jo male hele veggen, og hvit som alle de andre den ble.




Men bare hvitt i stua ??
trukke det nei, så da måtte jeg male om møbelet som skulle få lov til å få plass i stuen.

På bildene er det litt vanskelig å se fargen helt nøyaktig da den skifter etter hvilken vinkel en ser den i.
Men den kan beskrives som en blanding av fransk grå og varm olivengrå.

lampeskjermen inni passet bare så innmari godt på både lampe og til fargen
laget meg 2 nye kasser til bladene mine
ÅÅÅÅÅ joda her ser du faktisk TVen den store sorte greia som aldrig passer inn i noe interiørblad.
ved siden av tven står ett skikkelig gammelt skrivebord jeg fikk for en symbolsk sum, det var i biter og hadde en helt klar fyllingfødeutseende men mannen min hjalp meg med å få satt det sammen, tenkte først at jeg skulle male det, men det har slik en hærlig look når det viser hvor gammelt det egentlig er, så lurer på om det skal få være slik.
dette er da altså gosoffan
og her er motsatt hjørne til den nye veggen
Så slik ble det, og om jeg gjør noen flere slike innfall trur jeg jeg skal tenke meg om litt nøyere, så jeg midt i det travle ikke lager mere jobb enn hva jeg i utgangspunktet hadde tid til he he =)
Ha en innholdsrik og strålende dag
carpe diem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Country home, Old trunk

Nå i denne herlige vår-tid er det utrolig koselig å dekorere hus og hjem med lyse og hjemmekoselige ting, nytt og gammelt om hverandr...